Spotkania motywacyjne – zaproszeni słuchacze

Posted on 24 listopada 2016 By


Dostawcom i kooperantom, których nazwiska poniżej, w pas się kłaniając dziękujemy (a ponadto przesyłamy opisane niżej prezenty) za czas poświęcony na wzięcie udziału w sondażu online, który realizowali nasi badacze Korneliusz Wyszyński, Czesław Fijewski, Bronisław Kroczek i Łucjan Lipiński w czasie studiów Artystyczne Wydarzenia Motywacyjne

  • Amadeusz Piechota, Lekarz , Środa Śląska, dostaje od nas zaproszenie na trening „ innowacyjne rozwiązywanie problemów” lub trening z pracy zespołowej a dodatkowo publikację „Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym”
  • Baldwin Pakosz, Meliorant, Gielniów, otrzymuje kupon na szkolenie „jak osiągnąć znaczną poprawę produktywności w krótkim okresie czasu” lub warsztat komunikacji i współpracy a ponadto wydawnictwo „Drama i happening w edukacji przedszkolnej”
  • Gniewomir Synal, Kurier, Czyże, dostaje od nas zaproszenie na kurs „ Obsługa konsumenta Szkolenie ” lub szkolenie team building a dodatkowo książkę „Pornografia”
  • Barnaba Kupiec, Muzyk reżyser dźwięku, Bogatynia, zdobywa wejściówkę na kurs dofinansowany „Marketing partyzancki, czyli jak małym kosztem wedrzeć się w umysł klienta” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo książkę „Księga dżungli i Druga Księga dżungli”
  • Dobromił Salicki, Krupier, Szczurowa, przyznajemy darmowy wstęp na kurs dofinansowany „Strategie skutecznej komunikacji w Twojej firmie ” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo publikację „Refleksje o podstawach programowych ruchów neopogańskich”
  • Bonifacy Czaja, Broker ubezpieczeniowy, Tarnów, przyznajemy rabat na kurs „kierowanie projektami” lub warsztat z pracy zespołowej oraz wydawnictwo „Ekonometria 3(41) 2013”
  • Mateusz Korzeniak, Oficer pokładowy , Maszewo, przyznajemy rabat na kurs dofinansowany „Efektywny zespół –zadania, role, etapy i duch zespołu” lub szkolenie team building oraz wydawnictwo „Najważniejsze lata czyli jak rozumieć rysunki małych dzieci”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp ,