Scenki kreatywne – problematyka do zaliczenia

Posted on 30 maja 2017 By


Informujemy że na kursie Andragogika i Gry Integracyjne dopuszczamy nizej wymienione problemy do pracy dyplomowej:

  • zabawa edukacyjna : „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie Polski” oraz „Postrzeganie prawdy przez pierwszych myślicieli średniowiecznych”
  • symulacja edukacyjna – „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość” i „Ukraina na łamach ,,Kultury” (1947-2000)”
  • gra komunikacyjna – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” i Symulacje i „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową”
  • zabawa językowa – „Opinie mieszkańców miasta Lublin na temat” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
  • symulacja menedżerska : „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • gra lingwistyczna – „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa” oraz „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”
  • gra menedżerska – „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli” oraz „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.”
  • zabawa strategiczna – „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na modelu powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki”” oraz „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego”
  • gra menedżerska : „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” i „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,