Scenki kreatywne – problematyka do zaliczenia
Posted on 30 maja 2017 By admin
Informujemy że na kursie Andragogika i Gry Integracyjne dopuszczamy nizej wymienione problemy do pracy dyplomowej:
zabawa edukacyjna : „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na przykładzie Polski” oraz „Postrzeganie prawdy przez pierwszych myślicieli średniowiecznych”
symulacja edukacyjna – „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość” i „Ukraina na łamach ,,Kultury” (1947-2000)”
gra komunikacyjna – „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku” i Symulacje i „Kult Świętego Wojciech w Gnieźnie i jego związki ze współczesną turystyką kulturową”
zabawa językowa – „Opinie mieszkańców miasta Lublin na temat” i „Znaczenie słów kluczowych w procesie wyszukiwania i kształtowania informacji w Word Wide Web”
symulacja menedżerska : „Motyw diabła w „Mistrzu i Małgorzacie” Michała Bułhakowa” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
gra lingwistyczna – „Ikona i ikonstas – symbolika wizerunku Chrystusa” oraz „Podstawy miłości w utworach Jane Austen i Katarzyny Grocholi”
gra menedżerska – „Wizerunek kobiety fatalnej na przykladzie Nany Emila Zoli” oraz „Globalne problemy Afryki. Medioznawcze badanie zjawiska.”
zabawa strategiczna – „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na modelu powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki”” oraz „Walory przyrodniczo-turystyczne Kazimierza Dolnego”
gra menedżerska : „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” i „Dziecko wobec zła i cierpienia w serii powieści o Harrym Poterze”
Bez kategorii     Gry decyzyjne, Gry symulacyjne, zarządzanie