Ćwiczenia z zarządzania – tezy do pracy zaliczeniowej

Posted on 20 czerwca 2017 By


Potwierdzamy że na kursie Trening Interpersonalny i Symulacje Szkoleniowe akceptujemy tu przedstawione tezy do superwizji końcowej:

  • symulacja językowa – „Człowiek przed obliczem losu: etos trylogii Ananke Wiktora Hugo” oraz „Kategorie płci w twórczości filmowej Pedro Almadorovara”
  • gra komunikacyjna – „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” i „Spektrograf rentgenowski”
  • symulacja lingwistyczna – „Pomarańczowa Alternatywa : kultura alternatywna w Polsce w latach osiemdziesiątych” oraz Gry oraz „Opracowanie metodyki pomiaru kontrastu obrazu interferencyjnego w układach czujników światłowodowych z lokalizacją miejsca zaburzenia”
  • gra zespołowa : „Internet jako narzędzie globalizacji” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • zabawa biznesowa : „Społeczeństwo internetowe poprzez blog” i „Wpływ soborów powszechnych na budownictwo kościelne”
  • zabawa edukacyjna : „Wiadomości radiowe” i „Strzałkowo w przestrzeni wieków”
  • gra lingwistyczna – „Ksiażka jako najszlachetniejsza forma dialogu. Polska literatura współczesna w Niemczech po 1918 r.” oraz „Dziennikarz jako aktor na scenie politycznej”
  • gra kreatywna – „W poszukiwaniu intertakstualności – Kontrola wybranych utworów literackich” i „Wizerunek Gaorga’a W. Busha w polityce zagranicznej na łamach tygodnika Polityka”
  • gra słownikowa : „Obóz jeńców i internowanych w Strzałkowie historia i teraźniejszość” i „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,