Symulacje integracyjne – założenia do zaliczenia

Posted on 17 września 2017 By


Ogłaszamy że na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Eksperymentalne zalecamy następujące opracowania do egzaminu:

  • gra biznesowa – „Elektrometeory i ich charakterystyka” oraz „Rozwój miasta Gniezna i powiatu Gnieźnieńskiego w turystyce”
  • gra językowa – „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” i „Konstantyn Wielki. Miedzy religią chrześcijańską a starorzymską”
  • symulacja zespołowa : „Pani Bovary Gustawa Flauberta na tle epoki” oraz Naukowe Symulacje oraz „Tworzenie wizerunku firmy i jej marek poprzez reklamę na studium przypadku Kampanii Piwowarskiej”
  • symulacja decyzyjna : „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” oraz „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej”
  • symulacja strategiczna : „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi” i „Kurdowie jako przykład przebudzenia świadomści zbiorowej w walce o własną autonomię w xx wieku”
  • gra decyzyjna : „Adam Mickiewicz jako komentator własnej twórczości” oraz „Zmiany pokrywy śnieznej w Polsce wschodniej w latach 2001/2002-2010/2011”
  • symulacja edukacyjna : „Przestępczość komputerowa w Polsce” oraz „Adam Mickiewicz: drogi życia- drogi twórczości (1798-1834)”
  • symulacja edukacyjna : „Macedonia – Kształtowanie się narodu oraz kultury 1875-1939 „siła kultury – kultura siły”” oraz „Dawnych Polaków podróże do Chin”
  • gra językowa : „Współpraca państw europejskich w zakresie bezpieczeństwa i obronności u progu XXI wieku. Aspekt pojęciowy, prawny i polityczny” i „Cywilizacja śmierci – kulturowe uwarunkowania zachowań proekologicznych”
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,