Scenki integracyjne – założenia do pracy zaliczeniowej

Posted on 10 października 2017 By


Potwierdzamy że na studiach Edukacja Innowacyjna i Gry Integracyjne polecamy prezentowane na niniejszej liście książki do superwizji końcowej:

  • zabawa zespołowa – „Spirytyzm w rozumieniu Artura Conan Doyle’a ” i „Teatr Wojciech Bogusławskiego wobec współczesnych wydarzeń politycznych. Na modelu współczesnych wydarzeń politycznych. Na studium przypadku wybranych premier drugiej dyrekcji warszawskiej”
  • zabawa zespołowa : „Sport w mediach. Upowszechnianie ideałów czy zaprzeczenie wartościom?” oraz „Narodowe dziedzictwo kultury: jego ochrona w Polsce i Unii Europejskiej”
  • zabawa decyzyjna : „Małzeństwo prawosławne i katolickie – porównanie kultur Wschodu i Zachodu” oraz Symulacje Biznesowe i „Ludobójstwo jako zjawisko regresu kulturowego w dwudziestowiecznej Europie”
  • gra biznesowa – „Pieśń z dziejów gatunku w literaturze polskiej” i „Atereotypizacja roli Kobiety w polskiej reklamie telewizyjnej”
  • zabawa decyzyjna – „Dwie twarze Oskara Schindlera” oraz „Obraz raju w książce Umberto Eco pt. „Baudolino” i tekstach apokraficznych”
  • gra edukacyjna – „Odpowiedzialność za słowo prawo czy obowiązek dziennikarza” oraz „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
  • gra słownikowa : „Atrakcyjność turystyczna Roztocza Zachodniego” i „Język Shreka”
  • gra strategiczna : „Atrakcyjność turystyczna Antwerpii” oraz „Hoplita grecki”
  • symulacja zespołowa – „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii” oraz „Historia i filmowa legenda „Titanica””
  • Bez kategorii &nbsp &nbsp , ,